じっちゃんとグルメバンド

パンツ

My honey was born in L.A.
Let's play baseboal in Fenway Park!
My father is working. My mother is sleeping.
I am student,time goes by….
Next Monday I will die.
I can fly,but you can't fly.
I can fly,but you can't fly.
I can fly,but you can't fly.
La la la la la la….

「だんなの帰りが今日遅いよ」
俺に何を求めてるの?

------------------------------

日本語訳

俺のハニーはL,A,生まれだ
フェンエイパークで野球しようぜ
俺の父は働いてる 俺の母は寝てる
俺は生徒 時は過ぎる
次の月曜日 俺は死ぬ
俺は飛べるよ、お前は無理だけど
俺は飛べるよ、お前は無理だけど
俺は飛べるよ、お前は無理だけど
ラララ ラララ 

「だんなの帰りが今日遅いよ」
俺に何を求めてるの?
[PR]
by gurumeband | 2005-03-15 05:01 | 歌詞
<< クリスマス トゥ ミー カレンダー >>